top of page

עיצוב פנים מחיר

עודכן: 20 במרץ 2023

נמצאים בתהליך שיפוץ וחידוש הבית? מרעננים את הבית ברהיטים חדשים? אכן, התהליך הזה מיוחד ומרגש, שכן הוא מאפשר לכם לשנות לחלוטין את המראה ואת האווירה בבית, לשלב סגנונות חדשים ולהתאים את הבית לצרכים שלכם באופן מושלם. כך שתהיה לכם חווית מגורים נעימה, מרגשת ומאפשרת. כדי לצלוח את התהליך הזה בהצלחה אתם צריכים שירותי ייעוץ עיצוב פנים.


מעצבת פנים לעיצוב הבית


המראה של הבית שלכם מורכב מרכיבים רבים שמתכתבים זה עם זה. אם בעבר ידענו שאנחנו רוצים ארון יפה, וילון בצבע מתאים וזהו, כיום קיימת מודעות רבה בתחום העיצוב, אשר מתבטא באלמנטים מסוגים שונים, אקססוריז ושפע של אפשרויות ופתרונות. כל אלו מאפשרים לנו ליצור בכל בית את העיצוב המדויק והרצוי לנו, כאשר ייעוץ הום סטיילינג שניתן על ידי מעצבת פנים חותר ללוות את הלקוח בהגשמת החלומות שלו באופן מקצועי ומדויק ככל האפשר.


רצונות הלקוח והידע המקצועי

כאשר לקוח פונה אל מעצבת פנים לצורך קבלת ייעוץ הוא מביא אתו את הרצונות ואת החלומות שלו, ואילו מעצבת פנים מביאה את הידע המקצועי ואת המיומנויות שלה. ביחד, הלקוח והמעצבת יוצרים את העיצוב המדויק והרצוי שעונה על הציפיות של הלקוח מחד, ומאידך הוא עכשווי ותואם לכללים, למשל ניתן לעצב את הבית בסגנון עיצוב פנים אקלקטי


עיצוב פנים מחירון – הצעת מחיר מתאימה


המחיר הוא עניין בעל חשיבות רבה והשלכה ישירה על השירות ועל ההחלטה. מסיבה זו נוטים לקוחות רבים לברר ולקבל המלצות מקרובים. יחד עם זאת הם בוחרים לקבל הצעות מחיר ממספר אנשי מקצוע כדי לקבל אמת מידה ולדעת מהו המחיר המקובל בענף עבור השירות המסוים אותו הם מעוניינים לקבל. עיצוב פנים מחיר נקבע לפי גודל הדירה, מספר הפרטים שיתווספו ומורכבות העבודה.


כיצד מתבצע תהליך עיצוב הבית?


עיצוב הבית הוא תהליך שכולל מספר שלבים. בשלב הראשון נוצרת היכרות ראשונית בין הלקוח שמעוניין לעצב את הבית לבין מעצבת פנים. בהיכרות חשובה זו נערך תיאום ציפיות בין שני הצדדים. המטרה ברורה – לכוון את התהליך לכיוון הנכון ולאפשר להשיג הישגים רצויים ברמה המתאימה. כאשר ברורה המטרה ניתן לעבור הלאה לשלב הבא.


השראות וסקיצות של מעצבת הפנים


בשלב הבא מעצבת הפנים תוביל את הלקוח לקבל השראה ולהתרשם ממגוון סגנונות עיצוביים כמו וואבי סאבי, כדי לבחור את העיצוב המתאים באופן מדויק. מעצבת פנים תלמד מהו הטעם של הלקוח, מהם הערכים שחשובים לו ואילו סגנונות הוא מעדיף. בהתאם לכל אלו היא תתחיל לשרטט סקיצות שונות- אלו הצעות ורעיונות לעיצוב העתידי. כמובן שגם המעצבת יכולה לבחור את הסגנון כמו עיצוב אקלקטי, ולהציע אותו ללקוח. חשוב להקשיב לצורכי הלקוח, אך גם להיות פתוחים להצעות חדשות, שאולי לא חשבתם עליו לפני.


בחירה ואיתור מוצרים


כעת הבחירה עוברת לידיו של הלקוח. מתוך האופציות המוצעות עליו לבחור את הסקיצה הנכונה והמתאימה ביותר עבורו, שכן המשך התהליך יתרכז בכך. ייעוץ של מעצבת פנים יכלול גם שינויים והתאמות מדייקות כדי לשפר את הסקיצה הנבחרת, ולדייק אותה ככל שניתן לחלומות של הלקוח. זאת תוך התייחסות לשטחי אחסון, משטחי עבודה, אופי השימוש, נוחות אופטימלית וכן הלאה.


שלבים נוספים לדיוק התהליך


בתחום עיצוב פנים מחירון עשוי לכלול גם הדמיה בתלת מימד. מטרת ההדמיה היא לספק ללקוח את המראה המדויק ככלי נוסף לקבלת החלטות. כאשר מעצבת פנים מציגה את התוכניות באופן מדויק ומציאותי, הלקוח יכול להתרשם באופן אותנטי ומדויק, ובהתאם לכך להחליט. הלקוח יכול להגיד מה הוא אוהב, מה הוא היה רוצה לשנות, והאם התוכנית הזו אכן מתאימה לו ומשרתת אותו בעיצוב הבית.


שירות שיאפשר לכם לעצב בית מהקטלוג בהתאם לצרכים שלכם


ייעוץ הום סטיילינג יוביל אתכם בתהליך ממוקד ומכוון לתוצאה, כך שתוכלו ליהנות בסופו מבית מעוצב, יפה, נוח ומתאים היטב לצרכים שלכם. זו הדרך להגשים חלומות לעניין עיצוב הבית.

24 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page