top of page

עיצוב פנים בחיפה ובצפון

עודכן: 20 במרץ 2023

עיצוב ותכנון הבית זהו עסק מורכב הדורש זמן, כסף, משאבים ופעמים רבות גם אז התוצאה לא מבטיחה במיוחד. על ידי שכירת מעצב או מעצבת פנים המתאימים לטעמכם תוכלו לחסוך זמן בהתרוצצויות במקומות שונים וגם לחסוך כסף ברכישת פריטים יקרים שלא בהכרח מתאימים לכם. אז מה חשוב לבדוק כשאנו פונים למעצב פנים ,כיצד בוחרים מעצב שמתאים לטעמנו והאם ותק וניסיון של המעצב יותר שווים מאמביציה ושכר טרחה נמוך- כל מה שחשוב לדעת.


עיצוב הבית


עולם העיצוב הוא רחב מאוד ומי שלא בקיא בתחום עלול ללכת לאיבוד. עיצוב הבית דורש תכנון עד הפרטים הקטנים של המרחב, וללא הדרכה וניסיון מתאימים החוויה של שדרוג הבית יכולה לגרום לכם לנזק רב בכיס. לכן אם אתם מתכננים לעצב את הבית, שימוש בשירותי מעצבת פנים מתאימה היא המפתח להצלחה. תפקידה של המעצבת הוא קודם כל לחלק את החלל באופן המתאים ביותר, להחליט ביחד עם הלקוחות כמה מקום דורש כל חדר ואיזה חדר מתאים לכל צורך בבית. בנוסף תפקידה של מעצבת הפנים הוא לבחור את החומרים הכי איכותיים ויצירתיים עבור הפרויקט שיעניקו לבית מראה ייחודי.


עיצוב פנים-בעלי מקצוע עם אחריות


רוב מעצבי פנים הבינו כי כדאי להם לעבוד עם קבלן קבוע ואנשי מקצוע קבועים בכל מקצועות הבנייה והשיפוץ. כך הם מבטיחים לקוחות לבעלי המקצוע ובתמורה הם משיבים להם במחירים אטרקטיביים. מעבר למחיר הנמוך, הלקוח מרוויח גם ותק וניסיון של מעצבת שיודעת איך הקבלן עובד ומרוצה מתוצאות שלו בשטח ויודעת כי ניתן לסמוך על בעלי המקצוע שאיתם היא עובדת שיעשו עבודה יפה וטובה.


התקציב בעיצוב הפנים

ברמה התקציבית תפקידה של המעצבת הוא להגדיר מה התקציב של הפרויקט ביחד עם הלקוחות- כמה כסף הם יכולים ורוצים להשקיע, ומה רמת הביצוע של השיפוץ בהתאם לאותו תקציב. בתור לקוחות אתם תצטרכו לבחור ביחד את החומרים לפרויקט בהתאם לאותו תקציב, לעשות סקרי שוק ולבדוק אילו פריטים רלוונטיים לפרויקט שלכם. המעצבת תבוא איתכם לחנויות שונות, וכמובן תעקוב אחרי התקדמות קצב השיפוץ והעיצוב של הבית. בנוסף, חשוב מאוד שהמעצבת תדע לגשר על הפער בין החלום לבין התקציב, כלומר להראות את האפשרויות הקימות עבור הלקוחות במסגרת התקציב אותו הם בחרו. לא ניתן יהיה לבנות בית חדש לגמרי בתקציב של שיפוץ דירת 50 מ"ר, תפקידה של המעצבת הוא לתת ללקוחות כיוון מה היכולות הם יוכלו לעשות במסגרת התקציב אותו הם הגדירו.


מעצבי פנים עם ותק וניסיון או חדשים ולהוטים?

לכל מעצב יש כמובן את היתרונות שלו. למעצבים בתחילת דרכם יש המון אמביציה ורצון להוכיח את עצמם, ולרוב הם גם יגבו מחיר נמוך יחסית עבור העיצוב והליווי. בנוסף הם באים עם רעיונות חדשים ומודרניים שאין למעצבים אחרים. עם זאת למעצבים הוותיקים יש ותק וניסיון, דברים בעלי חשיבות עליונה כאשר מעצבים בית. מעצב טוב יודע לצפות מראש את הבעיות ולחסוך עוגמת נפש מהלקוחות שלו, ולגרום לתהליך העיצוב להיות חוויה חיובית עבור הלקוח. בנוסף מעצב בעל ותק כבר הספיק לחוות כמה וכמה סוגים שונים של לקוחות ולרוב יצליח להבין מה הלקוחות רוצים גם בלי שהם יצליחו בהכרח לבטא זאת. לכן אם אתם מוגבלים בתקציב ומוכנים לקחת סיכונים עם מעצב עדכני במחיר טוב, מעצבים חדשים הם בהחלט אופציה טובה. אך אם אתם מחפשים מעצב עם ניסיון וותק שעיצב כבר כמה פרויקטים בחייו ועובד עם בעלי מקצוע מיומנים במשך כמה שנים, פנו למעצב ותיק.




עיצוב פנים בצפון ובחיפה

בניגוד לתל אביב והמרכז, בצפון ובחיפה הקצב והאווירה שונים וזה בא לידי ביטוי גם בתחום עיצוב הפנים. אם בתל אביב העיצוב הוא יותר חדשני (שימוש בסגנון עיצוב אקלקטי), משרדי, מודרני ונועז, עיצוב פנים בחיפה ובצפון הוא יותר מחובר לאנשים עצמם ופחות לאווירה הכללית של המקום. כל אחד יכול להביא את עצמו לידי ביטוי באופן שונה וייחודי, ועדיין ניתן לראות קשר בין העיצובים השונים. יש הנוטים לעיצובים כפריים יותר, בהתאם לסביבת המגורים הפסטורלית. יש כאלה שירצו לנצל את המיקום האסטרטגי בו הם נמצאים ולפתוח חלונות גבוהים במטרה לראות הנוף מחוץ לביתם, יש אין ספור אפשרויות ולניצול המיקום המרהיב בחיפה ובצפון הארץ.


מעצב פנים מקומי- בהחלט יתרון

אין ספק שמעצב פנים טוב יצליח להבין את הראש של הלקוח שלו בכל מקום, בלי קשר למיקום הגאוגרפי בו הוא נמצא. עם זאת, למעצבים מקומיים בהחלט יש יתרונות. הם חיים ונושמים את המקום בו הם נמצאים, ולכן יודעים מה האווירה ואיזה סגנון של אנשים ורעיונות נמצאים בסביבתם. הם ידעו איזה רעיונות יכולים להשתלב בתכנון, לאיזה ספקים מקומיים כדאי ללכת, איפה כדאי לקבל השראה ולהתרשם ועוד מגוון רעיונות נוספים. תכנון ועיצוב פנים בעזרת מעצבת יכול להפוך את הבית שלכם לבית שתמיד חלמתם עליו! היופי במעצבי פנים הוא שהם מסוגלים לעצב כל חלל, גם אם מדובר בתהליך עיצוב דירות קטנות. לשם כך, צריך להתייעץ עם מעצבת פנים.






100 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page