top of page

עיצוב מסעדות

עודכן: 8 במרץ 2023

הטעמים, הניחוחות והתפריט תופסים מקום רב בכל מסעדה וחנות לממכר מזון מוכן. אבל זה לא רק זה. יש עוד רכיבים משמעותיים שקשורים למכירות ולהיקפי ההזמנות במסעדה. אחד מהם הוא נושא עיצוב של מסעדה. נכון, לאוכל יש אותו טעם ואותו ניחוח בין אם אוכלים אותו על שולחן בנאלי וחדר לבן ומשעמם, ובין אם אוכלים אותו על גבי שולחן מעוצב וסביבה ייחודית באווירה מותאמת. אבל בסופו של דבר הלקוחות בוחרים לאכול במקום שנעים להם וטוב לשבת, במסעדה שגם המראה שלה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. זו הסיבה בגינה חשוב כל כך להשקיע בהיבט עיצוב מסעדות.


עיצוב מסעדה – איך עושים זאת נכון?


אם אתם פותחים מסעדה, אם אתם מחדשים או משפצים מסעדה קיימת, חשוב מאוד לדעת שנושא עיצוב פנים למסעדות הוא מרכיב חשוב מאוד בקונספט המסעדה, ולכן משמעותי גם לגבי היקפי המכירות שלכם. זו הסיבה בגינה בעלי מסעדות, מנהלי רשתות וזכיינים נעזרים באנשי מקצוע מובילים לצורך עיצוב של מסעדות. כך תהליך העיצוב ואבזור המסעדה מתנהל על ידי אנשי מקצוע שמדייקים את התהליך ועושים אותו באופן היעיל ביותר.


עיצוב פנים למסעדות: קונספט המסעדה


התחרות בענף המזון המוכן גדולה ומאתגרת. יש לא מעט רשתות וחנויות, מסעדות, בתי קפה וקייטרינגים לאוכל מוכן. כדי לבלוט על המפה ולשמור על נוכחות מספקת, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב מדויק למסעדה וייחודי ביחס לכל השחקנים המתחרים שלכם. בחירת קונספט תכלול התייחסות לייחודיות המסעדה, לסגנון האוכל שאתם רוצים למכור, לרף המחירים שאתם מתכוונים לקבוע ועוד.


עיצוב מסעדות – משלב התכנון ועד לסיום


עיצוב של מסעדה הוא תהליך שמתחיל בתכנון בסיסי של החלל הנתון, וחלוקה שלו בהתאם לאזורים הנדרשים במסעדה. הקצבת חלל מתאים למטבח פנימי בו צוות העובדים מכין אוכל, אך הוא נסתר מעיני הלקוחות. חלל לדלפק ההגשה, מקום מתאים לקופה בה מבצעים תשלום. וכמובן – אזור שנועד לישיבת לקוחות. בכל אחד מהחללים הללו צריך להתייחס לפרטים שונים שקשורים למראה, אך לא רק אליו.




עיצוב מסעדות ובתי קפה: נוחות בכל אזורי המסעדה


בתהליך עיצוב מסעדות או עיצוב מסעדות ובתי קפה יש לקחת בחשבון את מרכיב הנוחות. אם מדובר באזור הכנת האוכל שבו עובד הצוות, חשוב מאוד שהוא יהיה נוח מאוד, מותאם היטב לתהליכים שיש לבצע שם. שיהיה מקום מוגדר לכל אביזר, כלי או מכשיר, וכל מוצר ימצא את המקום המדויק לו. בצורה זו הצוות יוכל לייעל את העבודה ולבצע משימות באופן מושלם. כך גם באזור הקופה, הדלפק ואזור הישיבה. בכל מקום המשתמשים צריכים ליהנות מסביבה מותאמת ונוחה במיוחד.


עיצוב מסעדות – מיהו איש המקצוע הנכון?


כדי לבצע עיצוב של מסעדות בצורה מקצועית, עכשווית ואפקטיבית, יש להיעזר באיש מקצוע מתחום עיצוב פנים. מעצבת פנים מומחית שצברה ניסיון בתחום עיצוב בתי עסק בכלל, ובתחום עסקים למזון מוכן תוכל להוביל את התהליך באופן אפקטיבי, יעיל ומדויק לצרכים שלכם. בעזרתה תוכלו לנהל את התהליך על הצד הטוב ביותר, ולהיות בטוחים כי אתם עומדים להיות מרוצים מאוד מהתוצאה.


עיצוב מסעדות מזון מהיר - המטרות שלכם והידע המקצועי שלה


בתהליך עיצוב מסעדות מזון מהיר וכן במהלך עיצוב פנים של מסעדות יש לשלב בין המטרות העסקיות שלכם לבין הידע המקצועי של מעצבת שמלווה אתכם. כי בסוף אתם יודעים טוב יותר מכל אחד אחר איזו מסעדה אתם רוצים להפעיל, ומה מייחד את המסעדה שלכם על פני כל המסעדות האחרות שפעילות באזור. אך דווקא ידע מקצועי בתחום העיצוב אין לכם. זה מה שמביא אתו איש מקצוע בתחום ייעוץ הום סטיילינג. הכללים, הידע, היכולות ישרתו אתכם בתהליך העיצוב, ויובילו אתכם לתוצאה הטובה ביותר עבור עיצוב מסעדה.

23 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page