top of page
  • תמונת הסופר/תmerav sade

הלבשת הבית או שיפוץ?

משתפת ממה שמעסיק אותי בחודשים האחרונים. בזמן הקורונה ידי היו מלאות עבודה, עם שיפוצים, עם עיצובים ועם ייעוציים.

כולנו זוכרים שבתקופה ההיא, הבית הפך למרכז החיים, הוא זכה לכבוד, להכרה האמיתית המגיעה לו, ממש כמו פעם לפני מאות שנים כשהבית באמת היה מבצרו של האדם ושל המשפחה כולה. הידעתם שהבית הקדום כלל בעיקרו חלל אחד שבמרכזו הייתה האח? לעיתים אפילו מדורה חשופה עם פתח בגג מעליה. סביב האח, בישלו, כיבסו, יבשו, אכלו, ישנו, שיחקו, עסקו במלאכות הבית השונות. האח\קמין\מדורה הייתה לב ליבו של הבית.

זה בעצם היה המבנה הראשוני של הבית


האח כמרכז הבית

נחזור לענייננו - נגמרה הקורונה, התקווה הסמויה, שחלק מהדברים הטובים של התקופה יישארו, התפוגגה במהרה, חזרו להיות מה שהיינו. ואז הגיעה התקופה הנוכחית שאין לי איך לתאר אותה חוץ מטרלול הזוי, שכולי וכולנו תקווה שיעבור במהרה. אבל בינתיים, נרצה או לא, נדבר על זה או נדחיק: אנחנו במיתון. אני מרגישה את זה בכל מקום, כצרכנית וכנותנת שרות ושרותים. 25 שנה אני כבר עובדת כמעצבת פנים וכמנהלת פרויקטים, בעיקר של שיפוצים גדולים ובנייה ואם שוק הנדל"ן הוא תמיד הגלאי העדין של ההתנהלות הכלכלית בארץ, תקשיבו זה המצב. אנשים חוששים למכור, חוששים לקנות, חוששים לשפץ, חוששים להשקיע כספים בתקופה כל כך לא יציבה זאת.

אז אני רוצה לספר לכם על עוד שרות שלי, שאני שומרת אותו בדרך כלל מתחת לרדאר:

פגישות יעוץ שזה באמת משהו שיכול להתאים כמעט לכולם, אבל.......כשמתקשרים אלי להתעניין בפגישות יעוץ, אחד הדברים הראשונים שאני אומרת זה: "אחרי 3 שעות וסיכום הפגישה שאשלח לכם ורק אם! תכינו את כל שיעורי הבית שבסיכום ותיישמו אותם, רק אז, יהיה לכם בית מעוצב" ובאמת אני מעניקה בפגישה ובסיכום את כל הכלים, להתמודד עם עיצוב הבית שהלקוחות החליטו עליו בזמן הפגישה. חדר אחד? אין בעיה. כל הבית? אין בעיה. חדר רחצה מין היסוד? אין בעיה. אפילו חצרות ומרפסות. כל מה שיכנס לנו ב 3 השעות. מודה שאחד הדברים המתסכלים, היא הידיעה שלא כולם מסיימים את המשימה, חלקם הקטן אפילו לא מתחיל. זאת הסיבה שאני פחות מפיצה את הבשורה הזאת - זה פתרון מדהים, אבל לא מתאים לכולם - מי שכן מיישם את שלושת השעות מקבל תוצאה מקצועית ומושלמת. איך אני יודעת? כי מעבר לפגישה ולסיכום, אני מעניקה גם שבועיים ליווי בווטאפ, אני שולחת קישורים לשטיח שדברנו עליו בפגישה, או לחנות שבדיוק היום החלה מכירה של 50%. אני שולחת צילום מהפינטרסט שהוא בול, בול מה שהתכוונתי אליו ולבסוף אני מקבלת צילומים מהלקוחות בני 3 השעות שלי. אז בימים אלו כשאנשים ממתינים עם הרכישות או השיפוצים, זה זמן מעולה לפגישת יעוץ כזאת.

ויותר מזה - וזה השוס אליו רציתי להגיע כל הפוסט הזה: אני מתחילה בימים אלו לעבוד על מיזם חדש של ליווי לעיצוב. שיהיה: יעיל יותר עבורכן. חסכוני יותר עבורכן. מהנה יותר עבורכן ועבורי. ליווי והדרכה ארוכים וצמודים יותר. וכל זאת איתי ורק איתי, לא אסיסטנטיות, לא מתמחות, לא מעצבות שרק כעת סיימו את הלימודים. אז יש למה לצפות. ושחכתי לספר שהקבוצה הראשונה שעליה אעשה את הפיילוט - תקבל ...... חכו, גם אני עדיין לא סגורה על מה תקבל הקבוצה הראשונה אבל זה יהיה אגדי. אז אשמח אם תמשיכו לעקוב אחרי הפוסטים שלי על מנת לא לפספס את ההשקה.

ומי שרוצה לשאול אותי שאלות, או להציע הצעות אתן מוזמנות וכמובן גם לכתוב בתגובות.


192 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page