top of page

יעוץ להלבשת הבית והום סטיילניג

לא מתה על המילה "הום סטיילניג" וגם לא על העיברות שלה שהפך להיות "הלבשת הבית".

חדר שינה בדירה משופצת בגבעתיים

מצד שני אני מקבלת המון המון פניות מאנשים ששואלים אותי אם אני מספקת שרותי הום סטיילינג או הלבשת הבית. לצערי ולצערם עד לפני שנה בערך נאלצתי לדחות אותם.


לצערי: מאחר שאני יודעת שהרבה פעמים הצורך נובע אצל הלקוחות מחוסר זמן ומתקציב נמוך ולא מפני שהם לא מאמינים בתהליך ארוך. ולצערם מאחר שאני יודעת שהם באמת רוצים לקבל את העיצוב שלי, הום סטיילינג של מרב שדה ולאו דוקא של מעצבת אחרת.


אז חשבתי איך אני יכולה בכל זאת להציע את שרות ההום סטיילינג ולא לעשות משהו שאני לא מאמינה בו. חשבתי רבות כיצד להפוך את המושג "הום סטיילינג " למשהו שיהיה אפקטיבי, יעיל, לא יקר ויתאים ללקוחות.


חדר שינה בדירה משופצת בתל-אביב
תכנון ושיפוץ דירה בתל-אביב - חדר שינה קטן מהרגיל ופתרון עיצוב מחוץ לקופסה

מצאתי! בניתי תכנית יעוץ בת 3-4 שעות. אני לא קוראת לה הום סטיילינג כי זה לא הום סטיילינג אני מגיעה לייעץ. שרותי ייעוץ מאת מרב שדה.


עיקרי הייעוץ מאוד פשוטים, אם יש לכם תכניות או אתם רוצים לשלוח לי צילומים לפני, בשמחה. אני מגיעה בבוקר לביתכם. למה בוקר? כי הילדים בגנים... ובבתי הספר וכי יש מספיק אור לראות הכל. אתם מכינים קפה, ואנחנו מדברים. על מה? הכל.


אני מכירה אתכם, אתם מכירים אותי, הקרח נשבר. אחרי הכל לא בכל יום אתם מכניסים זרה מושלמת לבית שלכם ועוד אחת שתגיד לכם מה לעשות בו ואז אנחנו עושים הכרות עם כל החללים בבית. ישנם בתים שמספיק לי לראותם על מנת להבין מה הלקוח רוצה וישנם בתים שאין בהם ולו רהיט או אביזר שיצביע על טעמם האישי.


לאחר ההכרות עם הבית אני מתחילה לייעץ עבור כל חלל וחלל, מצלמת, מודדת, מראה צילומי השראה, מתלהבת, מדמיינת כבר כיצד יראה הבית בעתיד.

כריות נוי על כורסה בבית בשרון
שיפוץ בית בשרון - כריות נוי

ולמה דווקא 3-4 שעות? למדתי לדעת שמעל 4 שעות אתם רוצים כבר לגרש אותי ולי מתחיל לכאוב הגרון. מתחת ל 3 שעות פשוט לא נספיק גם אם מדובר על חלל אחד.


לסיכום; הגדרת ההום סטיילינג שלי - 3 שעות יעוץ שלאחריהם אתם מקבלים סיכום של הפגישה כולל המלצות, צילומים, קישורים ותמיכה טלפונית נוספת של כחודש לאחר הייעוץ.


כמובן שאם תרצו בסיום תהליך היעוץ את המשך הליווי שלי - אני פה!

האותיות הקטנות: היעוץ ניתן באזור חיפה והרדיוס הקרוב. יעוץ באזורים אחרים יחושבו עם זמן הנסיעה. מחיר היעוץ כולל סיכום הפגישה הוא 2,000 ש״ח + מע״מ.


לפרטים נוספים וקביעת פגישה, צרו איתי קשר :)

454 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page