top of page

ניהול וביצוע פרויקט שיפוץ

 As we evolve, our homes should too.

– Suzanne Tucker

בראש ובראשונה הסטודיו מספק את מעטפת השירותים הדרושים לצורך ביצוע פרויקט שיפוץ, החל מהפרט הקטן והפשוט ביותר ועד לפרט הגדול והמורכב ביותר.

 

תהליך השיפוץ, בין אם מדובר על שיפוץ דירה או שיפוץ בית מתנהל עפ"י השלבים הבאים:

02

מיד לאחר הפגישה

  • הוצאת תכנית מודד של הנכס.

  • מילוי הפרוגרמה שאני שולחת לכם.

  • פתיחת לוח Pinterest משותף – לנו ולכם לצורך שיתוף רעיונות והשראות.

  • פתיחת קבוצת ווטסאפ משותפת לכם ולנו.

03

לאחר קבלת הפרוגרמה

כאן מתחילה העבודה שלי כמעצבת פנים, לאחר שעניתם על הפרוגרמה ולאחר שקיבלתי את תכנית המודד בקובץ מחשב. אני מתחילה בתכנון עפ"י הפרוגרמה, הצרכים, המשאלות, החלומות, התקציב הריהוט הקיים, הריהוט העתידי וכמובן נתוני הנכס

05

חזרה לשולחן התכנונים

  • כעת אני שוב פונה לעבודת מחשב ובונה סט של תוכניות עבודה לביצוע.

  • הסט כולל  מספר רב של תוכניות שעל פי כל אחת ואחת מהן הקבלן ואנשי המקצוע יודעים מה לעשות בשטח. לדוגמא: תכנית הריסה, תכנית בנייה, תכנית חשמל, תכנית תאורה, תכנית תקשורת, תכנית אינסטלציה ועוד עפ"י צרכי הפרויקט.

06

אישור התכניות והפקת כתב כמויות

לאחר אישורכם את סט התוכניות אנו מוכנים להוציא כתב כמויות לביצוע הפרויקט על מנת שהקבלן הראשי יוכל לתת לכם הצעת מחיר מסודרת. במקרים רגילים סט זה מהווה סט עבודות למכרז

אך במקרה שלנו יש לנו כבר קבלן ראשי, קבלני משנה, מנהל עבודה בשטח ועובדים. יתרון אשר חוסך לכם המון זמן, משאבים וכסף.

07

שוברים קירות

עכשיו לאחר שיש לנו קבלן וצוות מנצח ניתן להתחיל בשיפוץ. בזמן שהקבלן עובד בנכס, אנחנו ממשיכים את עבודתנו: בחירת חומרים לבנים לפרויקט, תוכניות נגרות, תוכניות אומן נוספות, בחירות של גוונים, חומרים, טקסטילים, ריהוט וכל מה שצריך להמשך הפרויקט.

בסיום כל שבוע עבודה יוצא מייל עדכון על כל מה שנעשה באותו שבוע ומה מתוכנן להיעשות בשבוע שלאחריו - אתם מעודכנים כל הזמן!

08

פיקוח על העבודה במהלך הפרויקט

לאורך כל העבודות אני מבצעת עבודות פיקוח מול הקבלן ומנהל העבודה. אנחנו מודעים לכל מה שקורה בשטח בכל רגע ורגע. אנו מטפלים בזמן אמת בכל בעיה שמתעוררת, שאלה שעולה או התלבטות.

מידת המעורבות שלכם בפרויקט תלויה בכם ישנם לקוחות שמבקרים בשטח כל יום וישנם כאלו שמקבלים מאיתנו דיווח טלפוני וסיכום עבודות השבוע במייל.

09

קשר עם הלקוח לאחר השיפוץ

ב 2018 נפלה הצעת החוק למתן אחריות ללקוחות על ידי קבלני שיפוצים. אנחנו לעומת זאת שומרים על קשר פעיל עם הלקוחות שלנו גם לאורך שנים בטח ובטח כשמדובר על שנת בדק ראשונה.

בתום השיפוץ ואחרי שאתם מתגוררים בבית החדש לפחות חודש - אנחנו מגיעים לעשות בדיקת בדק בית ראשונה ונערכים לטפל בכל מה שראיתם בחודש זה. לאחר מכן אנו מבטיחים שכל ליקוי שהוא באחריתנו יטופל. כי חשוב לנו שתהיו מרוצים.

לפרטים נוספים - מוזמנים ליצור קשר

פרטיך נקלטו בהצלחה!

ליצירת קשר מיידי - מוזמנים לשלוח הודעה בוואטסאפ

לוגו ווטאפ

מתכננים שיפוץ, אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל?

יש לי בדיוק את המדריך שיעשה לכם סדר בראש ובכיס!

04

פגישת עבודה שנייה

  • אנו נפגשים שוב לפגישה משותפת בה אני מציגה בפניכם את כל האופציות אותן תכננתי.

  • אנו עוברים ביחד תכנית תכנית ובוחנים את היתרונות הגדולים, הקטנים וגם את החסרונות של כל תכנית. ישנם מקרים בהם הלקוחות בוחרים מיד תכנית אחת וישנם מקרים בהם אני משפצרת תכנית מסוימת ע"פי הערות הלקוח.

  • תכנית הבסיס שנקראת גם תכנית העמדה ומחיצות מוכנה ואתם תדרשו לאשר אותה בכתב.

01

פגישת עבודה ראשונה

  • בניית לוח הזמנים של הפרויקט (שייהפך לתרשים גאנט)

  • חזרה ופירוט של כל שלבי העבודה (למרות שכבר עברנו עליהם בפגישת ההכרות אבל הפעם כולנו נינוחים יותר)

  • מתן מענה על כל שאלה שאולי לא שאלתם עדיין ו/או שכחתם.

  • חתימה על הסכם עבודה.

A room should feel collected, not decorated.” – Elsie de Wolfe

– Elsie de Wolfe 

טעימה קטנה מתוך הפרויקטים שלנו

רוצים לראות מה אני יודעת לעשות ?

צור קשר
bottom of page