top of page
  • תמונת הסופר/תmerav sade

עיצוב פנים דירות יוקרה - עיצוב פנים יוקרתי

עודכן: 20 במרץ 2023

מה מבדיל בין עיצוב פנים יוקרתי של דירות יוקרה לבין עיצוב פנים "רגיל" ? קשה להודות בכך אבל בעיקר המחיר.


אבל רגע, רגע, אני לא טוענת כמו שהרבה חושבים שבמידה ותשפכו ים של כסף בעיצוב הפנים שלכם תקבלו עיצוב פנים יוקרתי. בטוח תקבלו עיצוב יקר, אבל יש הבדל בין יקר ליוקרתי.


אנחנו צריכים לקחת בחשבון גם את המקוריות, הטוויסטים הקטנים, שילוב הצבעים והחומרים ובעיקר בעיקר איכות העבודה, החומרים, הריהוט והאקססוריז.


כמובן שכל אלו מתחברים בסופו של דבר ללקוח, סגנון החיים שלו והיכולת הכלכלית שלו.





דפדפו בין הצילומים של חשבון האינסטגרם לימינכם.
האם אתם חושבים כי מדובר על עיצוב פנים יוקרתי? ובכלל מה הפרשנות שלכם לעיצוב פנים יוקרתי? איך בעינכם צריכות להראות דירות יוקרתיות?






















אז כן, כמו כל דבר בחיים, אני מאמינה שהדרך הנכונה להסתכל על דברים היא הדרך הסובייקטיבית. כמובן שיש גם דברים אובייקטיבים בחיים, אבל בסופו של דבר גם הם יכולים להבחן מתוך ראייה פרטית סובייקטיבית שלנו. הצילומים שאתם רואים בחשבון האינסטגרם מעליכם הם, לדעתי, צילומים של עיצוב פנים יוקרתי, למה? כי אני יכולה לזהות את יד האומן שעיצבה את בית היוקרה הזה. אני גם יכולה לזהות כי כמעט כל פריט ורהיט נבחר בקפידה ועלה לא מעט כסף.

אבל מה בעיצוב עצמו משדר עיצוב פנים יוקרתי?

לבן הוא צבע שמשדר יוקרה.

שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ , אבו וברזל משדרים יוקרה.

מינימליזם משדר יוקרה.

תקרות גבוהות משדרות יוקרה.

חללים גבוהים משדרים יוקרה.

אז, כן, לדעתי זהו עיצוב פנים יוקרתי.

 

בואו נבחן עוד בית. צפו בסרטון הריילס שפה. מה דעתכם? וואו כן, ברור וללא ספק שזהו עיצוב פנים יוקרתי ויקר. נתחיל מהגודל - הכל פה כ"כ גדול, מה גדול? ענק. נמשיך דרך כל האלמנטים בבית. בריכה? צ'ק. ג'קוזי ענק? צ'ק. מרפסת ענקית שצופה על נוף ענק? צ'ק. דלת כניסה ענקקית? צ'ק.

ומה ההבדל בין הבית הזה לבית הקודם שהעליתי? אני לא מכירה את הבעלים ל הבתים הללו. אבל לא ספק אחד מהם הוא בעל טעם ראוותני יותר וזה בסדר, הוא אוהב דברים אחרים. נהנה מדברים אחרים, אורך החיים שלו שונה, מין הסתם, מאורך החיים של הבעלים של הבית הראשון.

ולמה זה חשוב? כי דירות יוקרתיות, בתים יוקרתיים, עיצוב פנים יוקרתי. יכול להתאים לסוגים שונים של אנשים ויכול להראות שונה כל כך אחד מהשני.



אז כשאתם מחפשים תכנון ועיצוב פנים יוקרתי אתם חייבים להיות מאוד ממוקדים באיך אתם רוצים שהיוקרה תבוא לידי ביטוי.

יוקרה פנים רבות לה.

חייבת לסיים בדירת היוקרה של ג'ורג ועמל קלוני באחד מבנייני היוקרה במנהטן.
















בנוסף לעיצוב הבית כמכלול יש לזכור כי עיצוב פנים לדירות יוקרה הוא שלב קריטי בשמירת הקו העיצובי שנקבע בתכנון הראשוני. כלומר, יש יתרון עצום בכך שאותו אדריכל יבצע את עיצוב הבית מהסקיצה הראשונה תוך מתן דגש לעיצוב פנים הבית עצמו שיתבצע לאחר מכן.



עיצוב פנים בדירות יוקרה מתבקש במיוחד לאור העובדה כי מדובר לרוב בדירות בעלי חלל גדול. מעצב דירות יוקרה מומחה ידע לעצב את הדירה באופן כזה שימקסם את הפוטנציאל הטמון בדירה, ינצל את מלוא השטח באופן מושכל ויעניק לכם חווית מגורים נעימה. בנוסף עיצוב דירות יוקרה מאפשר לבדל דירה אחת מהאחרת באמצעות השקעה בפרטי עיצוב ייחודיים ואיכותיים בעלי תעוזה ומעוף.


כאשר עובדים על תכנית עיצוב עם אדריכל ומעצב פנים מנוסה, כישרוני ובעל ניסיון, ניתן להיות בטוחים כי תקציבכם מושקע באופן מושכל ומנוהל היטב לאורך כל הדרך, כי בעלי המקצוע שנבחרו לטובת הפרויקט הם הטובים בתחומם וכי התוצאה הסופית תהיה דירת החלומות שלכם.


אם אתם קוראים את המאמר הזה ככל הנראה התחדשת בדירת יוקרה או שאתם עומדים לסגור את החוזה של חייכם לרכישת דירת יוקרה. לא משנה אם אתם בתחילת התהליך או בסיומו, חשוב שתתכוננו בהקדם לשלב העיצוב ותחפשו מעצב פנים המתמחה במיוחד בעיצוב דירות יוקרה.


דירת יוקרה כשמה היא זו דירה אשר אמורה לשדר יוקרה, פאר, סגנון ושיק. המשמעות היא שכל האלמנטים בה חייבים להיות לא פחות ממושלמים – אם זה המבנה, הגימור, העיצוב והסטיילינג. זוהי דירת החלומות שלכם שאמורה להבטיח לכם חווית מגורים משודרגת ולהוות עבור המבקרים והאורחים מקור להשראה.


מהם שלבי העבודה בעיצוב פנים דירות יוקרה?עיצוב דירות יוקרה ניצן הורוביץ

תחילתו של תהליך העיצוב הוא בפגישת היכרות עם מעצב הפנים, במסגרתה מגובש הקונספט העיצובי, מוגדר תקציב ומבוצע תיאום ציפיות באשר לצרכי הדיירים, ציפיותיהם ואופן העבודה. מגובשת תכנית עבודה אשר תפרט את לוחות הזמנים, תקציב, יכולות, חומרים וכמובן, התחייבות לתוצר המוגמר. לאורך הפרויקט יערכו פגישות ביניים להערכת מצב כללית, להתרשמות ולקביעת יעדים להמשך וזאת עד לשלב הסיום – מסירת המפתח.


אם אתם בעלי דירת יוקרה ומעוניינים לפנות למעצב ואדריכל פנים מומחה בתחום עיצוב פנים דירות יוקרה, פנו עוד היום אלינו לסטודיו – סטודיו עיצוב ניצן הורוביץ ונשמח להעניק לכם את שירותינו. במסגרת פגישת היכרות נבין מהם הצרכים של בני הבית, התקציב העומד לרשותכם לטובת עיצוב דירה, כיצד אתם מדמיינים את בית חלומותיכם, ומבטיח לכם שנגשים לכם את החלופנים בתי יוקרה. לכל החללים הללו הוא מרחב פנימי גדול, שמצד אחד אין מגבלות בעיצוב שלו, אך מצד שני חייבים לשים לב לכל פרט, כדי ליצור הרמוניה מפוארת המשלבת את כל האלמנטים יחד. לפניכם 5 אלמנטים שיש לקחת בחשבון כאשר מעצבים דירת יוקרה:


נוף – ברוב דירות היוקרה, בין אם מדובר בפנטהאוז, דירה בקומה גבוהה, או בית קרקע בו החצר נשקפת מבעד החלונות, הדגשת הנוף ושילובו בדירה ייתן לה נופח יוקרתי ויוסיף רבדים שונים לעיצוב. הנוף הטבעי הוא היפה ביותר שהעין יכולה להביט בו, הוא משתנה עם עונות השנה ומזג האוויר ולכן כדאי ניתן להתאים את צבעי העיצוב ואופי הבית לנוף הנשקף מהחלון או הוויטרינות, וכך להפוך את הבית לייחודי אף יותר.

ריהוט – כאשר מעצבים דירת יוקרה הריהוט הוא חשוב ביותר, משום שהוא יקבע את טון העיצוב. במקרה של דירות יוקרה, ניתן ומומלץ להזמין רהיטים בהזמנה אישית, כך שתהיה התאמה מושלמת בין כל הרהיטים בחלל, ועדיין כל רהיט יעמוד בפני עצמו. בצורה כזו אפשר להבטיח כי הרהיטים יהיו ייחודיים, One of a kind, וכך לקבל חלל מעוצב ומיוחד שאין כמותו, כיאה לעיצוב דירת יוקרה. בנוסף, גם למיקום הריהוט יש השפעה גדולה על אופי החלל. רהיט ייחודי יכול להפוך להיות אלמנט בעל חשיבות גדולה כאשר ממקמים אותו במקום הנכון, ליד האביזרים הנכונים ועם התאורה הנכונה.

אקססוריז – כמו בריהוט, גם את האקססוריז ניתן להזמין בהזמנה אישית וכך להבטיח את ערכם וייחודם. התמונות, חפצי הנוי הייחודיים, וילונות, קישוטים, פריטי וינטאז' – כל אחד מהם יכול להפוך לחלק אינטגרלי מהחלל ולקשר בין הריהוט, התאורה וחומרי הגלם.

חומרי גלם – בדירות יוקרה אפשר לתת ליד הדמיון להשתולל ולהשתמש בחומרי גלם ובשילובים שונים בהם לא מרבים להשתמש בעיצוב דירות אחרות. בין חומרי הגלם האפשריים ניתן למצוא קורות עץ מיוחדות, בשילוב עם זכוכית ושיש המשדרים יוקרה, או בדים במרקמים שונים ואתניים, שאפשר להזמין ישירות מהמדינה בה מיוצרים. שילובים כאלה בעיצוב הפנים ייצרו אימפקט מרשים וייחודי בדירת היוקרה.

תאורה – עולם התאורה כיום לא מסתכם במנורה או נברשת, אפשר ליצור גופי תאורה ייחודיים ומרשימים, או לחילופין תאורה נסתרת עם תוספת פרופילים נהדרים שיוסיפו יוקרה לדירה. ההחלטה אילו גופי תאורה משתמשים בעיצוב חלל הפנים היא חשובה ביותר, משום שהיא משנה את האופי והאסתטיקה שעל הדירה, תוך ניצול הפרעקטיות שבאור הבוקע ממנה עבור כל חלל בפני עצמו.



עיצוב פנים יוקרתי



עיצוב פנים משודרג זה כבר לא משהו שאינו בר מימוש, כיום יותר ויותר אנשים יודעים שהם יכולים לשלב עיצוב ונוחות וזה לוקח אותם אל מעצבים מדהימים עם נכונות ומקצועיות לספק את הנראות המושלמת ביותר.


אז בין מגוון סגנונות האם כל עיצוב ייחשב יוקרתי ביותר? בכדי להשיג עיצוב מושלם חשוב ביותר למצוא מעצב פנים שמכיר את התחום ויכול לקחת את החלומות ושאיפות העיצוב שלכם צעד אחד קדימה.


מעצב פנים עם שאיפות ויכולות כאשר המטרה לנגד עיניו, מטרה אחת שלוקחת כל עיצוב צעד אחד קדימה בזכות עקרון הספציפיות והאומץ לקחת את החשיבה שלכם מחוץ לקופסא ולצור בידול לא רק בנראות אלא גם במסר שתרצו להעביר לעצמכם או אפילו ללקוחות המשרד.


תוכן העניינים [הצג]


181 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page