top of page
  • תמונת הסופר/תmerav sade

אני יודעת מה תעשו בשבת!

עודכן: 27 בספט׳ 2021

מה עם קצת עבודת עיצוב לסוף השבוע?

 

הנה משהו פשוט שישדרג את החלל שלכם באופן פלאי:


 

עיצוב מידוף.

 

יש לכם כוננית, ספריה או מדפי ספרים שאינם בשימוש, אך אינכם בטוחים כיצד לעצב אותם? כמה טיפים קלים שתוכלו ליישם בסוף השבוע בלי להוציא כסף, תוכלו ליצור תמהיל של דברים אישים שלכם על ידי, פשוט, הצבתם באופן הנכון.


ראשית: רוקנו את המדפים מכל מה שעליהם, התחילו מבראשית.

שנית: עברו על הארונות שלכם, טיילו ברחבי הבית, בדקו אילו אוצרות נסתרים יש לכם שעשויים להיראות נהדר על המדפים.


אתה עשויים לגלות חפצים נשכחים או פריטים סנטימנטליים שתרצו להציג..ואולי לא תאמינו אבל לכולנו יש דברים כאלו בבית.


כעת: עברו על כל הספרים, האוצרות, האובייקטים והאמנות המועדפים עליכם שיכולים לעבוד בצורה מעוצבת על המדף ובמקביל בדקו עם הצבעים והחומרים עובדים טוב יחד.


הנושא המרכזי: בחר את החפץ הכי חשוב עבורכם, הכי מרשים, אליו תרצו שכל העיניים יפנו כאשר הם מביטים במדפים. מקמו אותו ראשון, בגובה העיין של המתבונן, כעת תוכלו להמשיך לעצב את שאר הפריטים והמדפים .


מקבצים: צרו מקבצים של 3-5 פריטים מתוך אוסף החפצים שלכם: הקרמיקה, הצמחים, הספרים וכו'. הניחו אותם לצידי הנושא המרכזי שלכם.



ספרים: אם יש לכם מבחר ספרים, סדרו אותם בערימות אנכיות ואופקיות, עם כ 3-7 ספרים בכל ערימה. אם אתם עורמים את הספרים בצורה אופקית, אתם יכולים להניח אובייקט קטן למעלה. עבור ערימות אנכיות, השתמשו בחפץ כבד כמחזיק ספרים.


כעת: ודאו שיצרתם איזון חזותי בין המדפים, כך שצד אחד לא ייראה כבד או מלא יותר מהצד השני. שמרו על גבהים וצורות משתנות אך מאוזנות.


ולבסוף -בדקו: קחו צעד אחורה ובחנו את הסטיילינג שלכם. צריכה להיות תחושה של איזון והרמוניה בתוך התמונה הוויזואלית הכוללת של המדפים.


בדקו את המיקום של הכל, האם צריך לסובב משהו או לסדר אותו מחדש מעט? לפעמים רצוי לחזור כמה שעות אחר כך או למחרת בעיניים רעננות ולבדוק.


כעת אתם מעצבי מדפים רשמיים.


שלחו לי צילומים של סידורי המדפים שלכם -אשמח לראות

הטיפים באדיבות : Kerrie-Ann Jones, Interior Stylis



760 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page